Retourneren & ruilen

 HOE UW BESTELLING TE RETOURNEREN

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. De kosten voor het retourneren dient u zelf te betalen. Houd er rekening mee dat het product niet gebruikt mag zijn. Het artikel dient in dezelfde staat geretourneerd te worden zoals u het heeft ontvangen.

U kunt uw bestelling retourneren door de volgende stappen te doorlopen:

Klik op de link die u via E-mail hebt ontvangen voor het retourneren van het product (en).

Kies uw retourreden.

Na aanmelding van uw retourzending sturen wij u per E-mail een retourlabel toe. Kijk op de website van PostNL voor het dichtstbijzijnde PostNL toegangspunt.

Let op: Als u van buiten de EU komt, voeg dan ook de commerciële factuur bij het pakket. U vindt het retourlabel en de factuur in de e-mail.

Als u problemen ondervindt tijdens het retourproces, neem dan contact op met onze klantenservice.

RETOURBELEID

Stuur alle artikelen van een bestelling die u wilt retourneren in hetzelfde pakket voor verzending, zodat uw retourzending zo snel mogelijk kan worden verwerkt. U bent alleen aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van de goederen als gevolg van de behandeling anders dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Dit betekent dat alle artikelen in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin ze zich bevonden bij ontvangst; de artikelen mogen niet beschadigd, bevuild, of aangestoken zijn en eventuele labels of etiketten moeten intact zijn.

TERUGBETALING

U krijgt het totaal betaalde bedrag (exclusief de standaard verzendkosten) terugbetaald.

Stuur het artikel of de artikelen zo snel mogelijk terug, maar binnen 14 dagen vanaf de dag nadat u het herroepingsrecht hebt uitgeoefend. Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat de terugbetaling op uw bankrekening is gestort. Wij kunnen de terugbetaling uitstellen totdat wij het product of de producten hebben ontvangen of het bewijs dat de producten onderweg zijn. Uw terugbetaling zal worden overgemaakt naar de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

DEFECTE GOEDEREN

Goederen worden als defect beschouwd als ze beschadigd worden ontvangen. Als uw product beschadigd is als gevolg van slijtage, wordt het niet als defect aangemerkt.

 UW PRODUCT(EN) RUILEN

Als u uw artikel wilt ruilen, weet dan dat wij het alleen kunnen vervangen voor hetzelfde product, afhankelijk van de beschikbaarheid. U krijgt uw geld (exclusief verzendkosten) terug als het artikel niet kan worden vervangen.